2 AYLIK KÜRTAJ NASIL OLUR ?

2 aylık bebek aldırmak isteyen hastanın gebelik kesesi görünür durumdadır. Gebelige ait fenalık kalp atışları 2 aylık bebekte mevcuttur. Gebelik kesesi büyümüştür. Alınabilir durumdadır. 2 aylık çocuk aldırma işlemi vakum metodu ile yapılır. Ağrısız Acısız 15dk sürer. 2 aylık bebek aldırma sürecinde mutlaka kanama kontrolü yapılması gerekir. Hasta 2 aylik çocuk aldırma işlemini sedasyon altında yapmalıdır. Hasta sedasyon ile ağrı ve sızı duymaz. 2 aylık kürtaj sonrası rahim içinde parça kalmasını engelleyecek yöntemler kullanılmalıdır. Hasta bebek aldırma işlemi sonrası mutlaka kontrole çağrılır. Enfeksiyon açısından antibiyotik önerilir. 2 aylık kürtaj sonrası ağrı kramp tarzında olabilir. Bunun için ağrı kesici ilaçlar reçete edilir. Ağrı kesici ile geçmeyen sancılar yaşanmaz. Acil ve ekstrem bir durum yaşamazsanız. Aksi halde mutlaka hekiminizi arayın. Kliniğimizdeki arkadaşlara 24 saat ulaşım sağlayabilirsiniz.

2 AYLIK ÇOCUK ALDIRMA FİYATLARI

İstanbul kürtaj fiyatları, kliniğimiz tarafından hastalarımızın hijyenik bir ortamda, sağlıklı bir şekilde operasyon olabilmesi için tüm şartlar uygundur.. 2 aylık bebek aldirma sürecinde değişen fiyatların temelinde yatan etmenler, malzeme ve ilaç kullanımı olsa da hastanın gebelik haftası ve ayı da fiyat değişiminin olmasına neden olmaktadır. Uzman doktorlarımız tarafından belirlenmiş olan fiyatları öğrenmek adına bizimle iletişime geçebilirsiniz. 2 aylık kürtaj yaklaşık 800 tl civarındadır..