4 Haftalık Gebelik Sonlandırılması Nasıl olur? 4 Haftalık Bebek aldırma Fiyatları ne kadar?

Gebeliğin ilk haftası yani 4 Haftalık çocuk aldırma süreci dikkat ve özen gerektirir. Henüz gebelik kesesi oluşmadığı için sağlıklı bir kürtaj olmayabilir. 4.haftada kürtaj yapabilmek için bhcg değerinin 3000 in üzerinde olması ve kesenin ultrasonografi ile görünmesi gerekir..Bizler hastalarımıza 5.gebelik haftası sonrasında ve gebelik kesesi görüntülendikten sonra kürtaj işlemi öneriyoruz..,

4 HAFTALIK ÇOCUK ALDIRMA FİYATLARI?

4 Haftalık Kürtaj yapmak isteyen hastalarımız için fiyat elbette 10 Haftalık kürtaj ile aynı olmayacaktır. Gebelik süreci büyüdükçe fiyat artar. 4 Haftalık bebek aldırmak isteyen bir kişi en uygun fiyatla kabul edilir. Kliniğimizde fiyat politikası adildir. Astronomik rakamlar ile hastaları zor duruma düşüren anlayışın karşısındayız..

4 Haftalık Bebek Aldırma Riskleri ?

Her kürtaj isleminde olduğu gibi 4 Haftalık kürtaj işlemi yaparken de dikkat ve sorumluluk gerekir. Kese Henüz olusmamış olabilir. Sağlıklı bir gebelik sonlandırma olmayabilir. Hastada kanama yasanabilir. Kese görünmeyince endometrium zorlama ile zarar görebilir.. Bu tür durumlara mahal vermemek adına uygun zamanda kürtaj yapılması önerilir.. Rahim icinde yapışıklık olmasına engel olmak adına da 4. Haftada kürtaj işlemi dikkat ile gerçekleştirilmelidir.

4 Haftalık Kürtaj Nerede Gerçekleştirilebilir?

4 haftalık hamilelik var ve kürtaj yaptırmak istiyorsanız şu yollara başvurabilirsiniz;

• Devlet hastaneleri: Devlet hastaneleri zorunlu gebelik sonlandırmayı kürtaj yolu ile sonlandırmaktadır. En uygun kürtaj yerlerinden biridir. Ama isteğe bağlı 4. Haftada bebek aldırmak isteyen kişiler için devlet hastaneleri kabul sağlamaz. Kürtajın zorunlu nedenlerle yapılması durumunda 4. Haftada çocuk aldırma işlemi devlette gerçekleşebilir.

• Özel hastanelerin ve tıp merkezlerinin kadın doğum ve hastalıkları polikinliği muayenelerinizi gerçekleştirir. Ardından sağlıklı güvenli ve hijyenik sekilde 4. Haftada kürtaj olmanıza yardım eder..

• Kadın hastalıkları ve doğum için özel açılan bazı polikinlikler muayenehaneler bulunmaktadır. 4.haftada gebelik sonlandırma işleminiz için buraya başvurmanız gerekir.

Kürtaj işlemi için yukarıda belirtilen alanlar dışında bir yere güvenmemelisiniz.
Merdiven altı kürtaj merkezleri sağlığınız açısından ciddi risklere sebep olabilir.