6 Haftalık Kürtaj işlemi riskli midir?

6. Haftalık bebek aldırma süreci Kürtaj açısından doğru bir dönemdir. Bir risk teskil etmez. Elbette her Kürtaj islemi dikkat ve özen gerektirir. Ancak 6. Haftada bebek aldırma sürecinde gebelik kesesi büyük değildir. Kese rahatlıkla rahimden tahliye edilir. Tabi bu vakum yöntemi ile yapılır..

6 Haftalik Bebek Aldirma Fiyatları Ne Kadar ?

6 Haftalık Çocuk aldırma Fiyatları için kliniğimizden fiyat alabilirsiniz. Fiyatlar 6 .haftada uygundur. 10 Haftalık gebelik sonlandırma fiyatı gebelik büyüdüğü için daha fazla olacaktır. 6. Hafta Kürtaj fiyatları anestezi durumuna göre değişir. Hasta eğer sedasyon ile uyumayı tercih etmiş veya zorunlu görülmüş ise fiyat elbette artacaktır. Lokal anestezi ile 6 hafta bebek aldırma fiyatı kısmen daha uygundur. Bu konuda en uygun kürtaj fiyatı garantisi sunmaktayız..lütfen iletişime geçin.

6 Hafta Kürtaj Sonrası Süreç Nasıldır?

Hasta sedasyon almışsa bir süre dinlendiriyoruz. Sonra klinikten ayrılmasına müsaade ediyoruz. 6 hafta Kürtaj risksiz ve kolaydır. Gebelik kesesi henüz çok büyümemistir. Fetüsün kalp atışı henüz başlamak üzeredir. Vakum yöntemi ile hijyenik ortamda 6 Haftalık bebek alındıktan sonra hastaya antibiyotik verilebilir. Hafif ağrı için de ağrı kesici kullanımı önerilir. Ama bu süreç ağrılı zorlu bir süreç olmaz. Kliniğimizde deneyimli ekibimiz bu konuda en iyisi için elinden geleni yapacaktır. 6 haftalik Çocuk aldırma ile ilgili tüm sorularınız için bir telefon kadar yakınız. Sağlıklı günler dileriz.