7 Haftalık Kürtaj ve 7 Hafta Bebek aldırma süreci nasıldır?

Gebeliğin 7. haftası hamileliğin daha fazla hissedilmeye başlandığı dönemdir. Hamilelik ile ilgili belirtiler bu haftada devam etmektedir.7 haftalık bebek 2. ayın içindedir. Gebelik 3 aylık dönemler olacak şekilde 3 trimestere ayrılmaktadır.  İlk 3 ay birinci trimester olarak adlandırılır. Büyümeye ve gelişmeye başlayan anne karnındaki 7 haftalık bebeğin bu haftada kasları, kol ve bacakları oluşmaktadır. Gebelik kesesi iyice oluşmuştur. Bebeğin kalp atışı usg ile gözlemlenebilir ..

7 Haftalık çocuk aldırma Fiyatları yaklaşık 700 ile 800 tl arasındadır. 7 Haftalık kürtaj öncesi hastanın onayı alınır. Vakum yöntemi kullanılır. Kanama açısından risk düşüktür. 7 haftada çocuk aldırmak isteyen kişi kürtaj öncesi 5 saat önceden yemek yemeyi ve su alımını kesmelidir. Hasta dilerse 7 Haftalık kürtaj işlemi sedasyon ile yapılabilir. Lokal olarak da kürtaj yapılabilir. Hasta bilgileri gizli tutulur. Hasta mahremiyeti vardır. Hastaya işlem sonrası bir süre cinsel ilişki havuz ve hamam önerilmez. Hasta 7 Haftalık bebek aldırma işlemi sonrası günlük rutin hayatına devam edebilir. Enfeksiyon riskini azaltmak adına hastaya antibiyotik verilebilir.

7 Haftalık Bebek Canlı Mıdır?

Evet, 7 haftalık bebek canlıdır ve yaşamsal fonksiyonları gelişmektedir. 7 haftalık bebek vücut bölümleri, organları ve beyni gelişmeye devam eden bir embriyodur. Önceki haftalarda kalbi atmaya başlamıştır.

Hamileliğin 7. haftasında gebelik kesesi görüntüsü nasıldır?

Gebelik kesesinin sağlıklı hamileliklerde şekli yuvarlaktır. İçerisi ise amniyon sıvısı ile doludur. Bebeğin gelişimi gebelik kesesinin içerisinde devam etmektedir.

7 HAFTALIK BEBEK ALDIRMA FİYATLARI VE 7 HAFTALIK KÜRTAJ ÜCRETİ NEDİR?

Gebeliğin 7. Haftası kürtaj için risksiz ve uygun dönemdir. Bu haftada Fiyatlar makuldür. 7 Haftalık kürtaj operasyonu için çok afaki Fiyatlar talep edilmez. Kliniğimizde kürtaj ücretleri makul düzeyde tutulmuştur. 7 Haftalık bebek aldırma fiyat bilgisi için danışman arkadaşımız 7/24 hizmetinizdedir. Hasta bilgileri gizli tutulur. Hicbir kurum ve kuruluş ile paylaşılmaz. Hastalarımızın bu konuda rahat olmasını sağlamaktayız.

7 Haftalık Kürtaj Yasal Mıdır?

Kürtaj işleminin yasal olabilmesi için gebeliğin ilk 10 hafta içerisinde bitirilmesi gerekir. 7 hafta 10 haftadan az olduğu için yasal olarak kürtaj işlemi için uygundur. Bu durumda istenmeyen gebelik için bir gerekçe sunmasına gerek yoktur. Evli ise eşinin onayı, bekar ise kendi isteği ile 7. Haftada bebek aldırma işlemi yapabilir..

Kürtaj ile ilgili bilgi almak ister misiniz ?

Op.Dr. Nuh GÜMÜŞTEKİN
Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı