ALTINŞEHİR KÜRTAJ FİYATLARI

Kürtaj Neden Yapılır?

İster evli ister bekar olsun, gebe kadınların, hamileliğin onuncu haftasına kadar istenmeyen gebelikleri sonlandırma konusunda yasal hakları vardır. Kürtaj, bebekteki anormallikler veya düşükler sebebiyle anne sağlığını korumak için yapılabilmektedir. Ayrıca, bebeğin hasta veya engelli doğacağından kesin emin olunması durumunda hamileliğin 10. Haftasından sonra da kürtaj, ebeveyn adayları için hak olarak tanımlanmaktadır.

Riskli bir gebeliği olan anne adayı, hamileliğin izlenmesi için doktora gittiği zaman bebeğin kalp atışının olmamasının tespiti halinde doktoru tarafından kendi sağlığı açısından kürtaja alınabilmektedir. Bu nedenle, gebeliğin kaçıncı haftasında olunduğundan bağımsız olarak, bebeğin hayatını kaybetmesi ya da gelişiminin olması gerekenden çok daha yavaş olması halinde kürtaj yapılır.

Yasa ile tanımlanan düzenlemeler ışığında, anne adayını yaşamı fetüsün hayatından önde gelmektedir. Anne adayının hayatını kaybetmesi doğal olarak doğmamış bebeğin de öldüğü anlamına gelir; çünkü annenin hayatını kaybetmesiyle birlikte, bebeğin doğal yaşam kaynağı da tahrip olur. Bu nedenle kürtaj, yaşamı tehdit edici faktörlerin varlığı nedeniyle yaygın olarak uygulanan bir prosedürdür. Bunun ışığında, anne ile doğmamış bebeğin yaşamı arasındaki bir seçimden bahsetmek ne yazık ki mümkün değildir. Aşırı vajinal kanama gelecekteki annenin hayatı için bir tehlikeye neden olursa, servikal iç kanal kapalı olsa bile anne adayı kürtaja alınır.

Kürtaj işlemi gebeliğin sonlandırılması amacının yanı sıra teşhisi rahmin kazınmasıyla mümkün olan hastalıkların tespiti ve araştırılması için de uygulanabilmektedir.

Aşağıdaki iletişim butonlarından 7/24 bilgi ve randevu alabilirsiniz.

600 ₺’den Başlayan Fiyatlarla

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.

Kürtaj fiyatları ücreti ne kadar?

İstanbul kürtaj fiyatları, kürtaj yapan hastane, poliklinik ve tabip odası asgari ücret tarifesine göre değişiklik gösterirse de asıl kürtaj fiyatı belirlenmesi gebeliğin büyüklüğü, tercih edilen anestezi şekli (lokal veya uyutarak anestezi ile), daha önce kürtaj, doğum veya sezaryen olup olmadığı ve müdahaleyi uygulayan doktorun muayenesinin sonucunda bulduğu farklı bulgulara göre değişir.
Bugün için kürtaj fiyatları yukarıda anlatılan başvuran hastanın muayene durumuna bağlı olarak değişmekle birlikte 600-1000 TL civarından başlamaktadır.