Kırışıklıklarda Altın Standart: Botiluim Toksin

Botiluim Toksin enjeksiyonlarının aktif maddesi botulinum toksinin özelliği enjekte edildiği kasın gevşemesini sağlaması. Böylece kaşlarınızı çatmak, gözlerinizi kısmak, alnınızı kırıştırmak gibi istem dışı yapılan mimikler yüzünden meydana gelen çizgiler ve kırışıklıklar yumuşuyor, yüze daha dinç, dinamik bir ifade geliyor. Alın ve kaş arasındaki kırışıklıklar, göz çevresi ve dudak çevresindeki ince çizgilerde etkili olan Botiluim Toksin enjeksiyonlarının kalıcılığı ortalama 4-6 ay kadar devam ediyor. Tedavinin sonuçları işlem yapıldıktan birkaç gün sonra görülmeye başlıyor, nihai sonucuna ise yaklaşık bir hafta-on gün sonra ulaşıyor. Botiluim Toksin enjeksiyonlarının uzun vadede cildinize yapabileceğiniz en iyi yatırımlardan biri olduğunu belirtmekte fayda var. İstem dışı yaptığınız mimikler o bölgedeki kolajen ve elastin liflerinin zarar görmesine neden olarak, kırışıklık ve ince çizgilerin oluşumuna neden olurlar. Botiluim Toksin enjeksiyonları sadece var olan çizgileri silmekte değil, ileride oluşacak olanları önlemekte de etkilidir.

Dolgu Enjeksiyonları

Yüz yaşla beraber hacmini kaybetmeye, çökmeye başlar. Bu kaybı yerine koymanın, yüze ilk gençlik yıllarındaki şeklinin geri kazandırmanın en etkili yolu ise dolgu enjeksiyonlarıdır. Yeni nesil dolgu enjeksiyonlarının aktif maddesi hyalüronik asittir. Vücutta doğal olarak bulunan hyalüronik asidin en önemli özelliği su tutma kapasitesidir. Moleküler hacminin yaklaşık 1000 katı su molekülünü kendine çekme özelliği ile cilde, yaşla birlikte meydana gelen hacim kaybını geri kazandırmakta altın standarttır. Etkisi anında görülen dolgu enjeksiyonlarının en önemli artılarından biri de cildin nem tutma kapasitesini artırmasıdır. Nemli cilt yaşlanma etkilerine, güneş, hava kirliliği gibi çevresel faktörlere karşı daha dirençlidir. Su tutma özelliğinin artması ile cilt daha parlak, daha taze bir görünüme kavuşur. Özellikle burun kenarlarından dudak kenarlarına doğru uzanan, zamanla bu bölgede katlanmalara neden olan kırışıklıklarda, elmacık kemiğinin belirginleştirilmesinde kullanılan dolgu maddelerinin kalıcılığı 6-12 ay arasında değişmektedir.

Cilde Vitamin Dopingi: Mezoterapi
Cilt kalitesini artırmakta en etkili yöntemlerden biri mezoterapidir. Mezolift olarak da bilinen bu anti-aging uygulamada, cilde ince uçlu iğnelerle hyalüronik asit, vitamin, amino-asit, mineral ve büyüme faktörlerinden oluşan bir formül enjekte edilir. Formülün cildin ihtiyaçlarına göre tasarlanabilmesi, tedaviden optimum fayda sağlanmasını mümkün kılar. Kolajen ve elastin üretimini tetikleyen, ihtiyaç duyduğu besinlerle cildi destekleyerek yoğun nem veren mezoterapi ciltte bir yeniden yapılanma sürecinin tetiklenmesini sağlar. Kırışıklık ve çizgilerin oluşumunu önlemek, var olanların görünümünü hafiflemek, cilde daha genç ve parlak bir görünüm vermekte etkili bir tedavidir. Daha ilk seanstan başlayarak  ciltteki gençleştirici etkisi gözlenmeye başlar cilt daha sıkı, daha canlı bir görünüm alır. İlerleyen seanslarda bu etki giderek artar.