ÇINARCIK KÜRTAJ YAPAN YERLER VE FİYATLARI

Yalova Çınarcık Kürtaj Doktoru

Çınarcık ‘ta Gebelik Sonlandırma fiyatları için iletişime geçebilirsiniz.
Bilgi ve iletişim için arayın.

KÜRTAJ NEDEN YAPILIR?

• Gebeliğin(hamileliğin) sonlandırılmak istenmesi
• Çok yoğun kanama durumu
• Yabancı cisim tespit edilmesi ve bunun alınmasının gerekli olması
• Endometrial kanser durumunun belirtileri
• Polip ve myomlar
• Menopoz sonrasında kanama durumunun olması
• Endometrila hiperplazi ( kalınlaşma)
• Serviks patolijeleri
• Ölü bebek durumunun olması
• Sağlıksız gelişim gösteren bebeğin olması

Aşağıdaki iletişim butonlarından 7/24 bilgi ve randevu alabilirsiniz.

600 ₺’den Başlayan Fiyatlarla

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.

Kürtaj fiyatları ücreti ne kadar?

İstanbul kürtaj fiyatları, kürtaj yapan hastane, poliklinik ve tabip odası asgari ücret tarifesine göre değişiklik gösterirse de asıl kürtaj fiyatı belirlenmesi gebeliğin büyüklüğü, tercih edilen anestezi şekli (lokal veya uyutarak anestezi ile), daha önce kürtaj, doğum veya sezaryen olup olmadığı ve müdahaleyi uygulayan doktorun muayenesinin sonucunda bulduğu farklı bulgulara göre değişir.
Bugün için kürtaj fiyatları yukarıda anlatılan başvuran hastanın muayene durumuna bağlı olarak değişmekle birlikte 600-1000 TL civarından başlamaktadır.

Kürtaj Yaptırmak İçin En Doğru Zaman?

Yasal olarak 10. haftaya kadar bu cerrahi işlem yapılmaktadır ama en doğru zaman 6. haftaya kadardır. Ortalama olarak hamile kalındıktan sonra 45 gün içerisinde bu işlemin yapılması daha doğru zaman olarak değerlendirilmektedir.

ÇINARCIK BEBEK ALDIRMA

Kürtaj nedir sorusunun tam olarak cevabını verelim. Tıbbi olarak tam ismi küretaj kelimesinden türeyerek bu ismi almıştır. İstenmeyen gebelik, sağlık durumunun riske girmesi,kanser gibi birçok nedenden dolayı gebeliğin rahim içerisinden alınması şeklinde tanımlayabiliriz. Ülkemizde 10. haftaya kadar yasal olarak kürtaj işlemi yapılmaktadır. bu süreden sonra yapılacak işlem yasal değildir, sadece belli durumlarda yapılabilmektedir. Yani 10. haftadan sonradan sonra annenin hayati riskinin bulunması, doğacak bebeğin sakatlık durumu gibi sebeplerden ötürü sağlık heyetinin alacağı kararla bu durum yasal olabilir. Ya da bu on haftalık süreçten sonra ancak ilaçla gebelik noktalanabilir.
Kürtaj fiyatları etkileyen faktörler:

Hastanenin sunduğu hizmet kalitesi ve lükslüğü

-Kullanılan malzemelerin kalitesi ve çeşitliliği

-Hekimin uzmanlığı ve bu işteki tecrübesi

-Kullanılacak anestezi şekli

Kürtaj Fiyatları – Kürtaj Ücretleri

Kürtaj operasyonu  sadece  Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı tarafından yapılmalıdır. Ve bu işlem kesinlikle hasta hakları kanunu dahilinde  “gizli” kalmaktadır . Hasta mahremiyeti önemlidir.
Kürtaj operasyonu  ücretleri kürtajı yapan hastane, poliklinik ve doktorun kürtaj fiyatı tarifesine göre değişebilir. Kürtaj ücretleri ni  belirleyen  temel etken  cerrahi müdahalenin yapıldığı merkezin ücretlendirme prosedürüdür..Diğer etkenler ise anestezi türü (lokal veya genel) ve müdahaleyi yapan doktorun fiyat politikasıdır.  Kürtaj “küçük cerrahi müdahale” sınıfına dahil olduğu icin , islem  ücretleri genellikle uygundur. Başarılı bir kürtaj operasyonunu  kürtajı uygulayan Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı ve Anestezi Uzmanı ile mümkündür..Müdahaleyi yapan hekimin deneyimi ,  güvenilirliği ve tecrübesi  önemlidir.

Bazı doktorlar kürtaj fiyatlarını  uygun tutmak için  usulen bir defa kullanılıp çöpe atılması gereken ,  vakum işleminde kullanılan plastik karmen kanüllerini antiseptik solüsyonlar ile sterilize ederek defalarca kullanmaktadırlar. Güvenli bir kürtaj için bu yaklaşım sagliga zararlıdır ve bu plastik kanüller bir  kez kullanıldıktan sonra çöpe atılmalıdırlar.

Günümüzde  de  “uygun kürtaj” olma amacı ile kürtajı kimin dahi yaptığı bilinmediği , uzman olup olmadığından emin olunulmadığı, gerekli sterilite ve ekipmana sahip olduğundan şüphe duyulan  merkezlerde  kürtaj işlemi yaptıran ve riskler alan kadınlar  olmaktadır. Ancak uzman ellerde ve azami  dikkat ve deneyim ile riskler en aza inmektedir.. Sadece uygun fiyatlı olduğu icin bir merkeze gidilmez.  Doktorunuzun ve merkezin merdiven alti is yapmadığından emin olmak gerekir.  Saglik acisindan risk almak dogru değildir.  Bunu da hatırlatmış olalim.. Klinigimizde danışman asistan arkadaşlarımız bu konuda sizler e en doğru iletişimi ve bilgiyi verebilir.  İletişim için gerekli bilgilere sitemizden ulaşabilirsiniz.
Düşük ilacı nedir? Bu ilaçlarla istenmeyen gebelik sorunu kürtaj olmadan çözülebilir mi?

En sık sorulan sorulardan bir tanesi jinekoloji alanında: düşük yaptıran ilaçlar, düşük yaptıran haplar, düşük yaptıran iğneler var mı? Kim uygulayabilir?

Bunlar sadece doktor gözetiminde uygulanabilir, istenmeyen bir gebelik söz konusu olduğu zaman bunun en çağdaş yolu gebeliğin sonlandırılması, yani kürtaj, tıbbi tahliyedir.

Düşük iğnesi zaten yok, onu söyleyelim, düşük hapları var, ama doktor gözetiminde kullanılması gerekir. Kendi başına kullandığı zaman kişide hayati tehlikeye neden olabilir veya hayati tehlike olmasa bile, genital organlarına, rahimine zarar verebilir.

Düşük Sonrası Neler Yaşanır, Neler Yapmalı?

Eğer anne adayının kan grubu Rh (-) negatif ve baba adayının Rh (+) pozitif ise 72 saat içinde kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırılmalıdır.

Anne adayı düşük sonrası banyo yapabilir.

Doktorun verdiği antibiyotikler ve ağrı kesiciler doktorun talimatına uygun olarak kullanılmalıdır.

Düşük sonrası 7 gün kadar kanamalar devam edebilir. Bu durumda korkulacak bir şey yoktur, normaldir. Eğer kanama 10 günü geçiyorsa doktora danışılmalıdır.

Eğer düşük ilk kez yaşandıysa düşükten 40 gün sonra doktora danışılıp düşüğün nedenleri araştırılmalıdır.

Bilgilerim gizli kalacak mı?

Bilgilerimin üçüncü şahıslarla paylaşılma ihtimali var mı?

Lütfen merkezimizle iletişime geçin ve tedaviniz de dahil olmak üzere tüm bilgileriniz yasal haklarınız kapsamında tamamen gizlidir (RG 01.08.1998.23420). Üçüncü şahıslara hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi vermeniz mümkün değildir.

Muayenehaneye başvuru nedeniniz ve size ait kaydedilen tüm bilgiler sizin yasal haklarınız kapsamında (TC Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği RG 01.08.1998 ,23420) tümüyle gizli tutulacaktır. Başka şahıslara hastalığınız, tedaviniz ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmesi mümkün değildir.

Kürtaj E-Devlet / E-Nabız Kayıtları

Gizlilik unsurlarından dolayı e-devlet veya e-nabız gibi kanallarda bu uygulamanın geçmesine izin vermiyoruz. Kürtaj yaptırmak isteyenlerin merak ettiği bir diğer husus e-devlet kayıtları oluyor. Bunun üzerine: Gizli kürtaj hizmetimizden faydalanmanız esas alırız