Darıca Kürtaj Hastanesi ve Fiyatları

Darıca ‘da Kürtaj yapan yerler ve Darıca Kürtaj Doktoru için kliniğimizden randevu alabilir bizimle iletişime geçebilirsiniz.

• Darıca Kürtaj merkezimizde isteğe bağlı kürtaj işlemi 10 haftaya kadar yapılır. 18 yaşındaki bireyler kendi rıza ve imzası ile kliniğimize gelebilir.
  • Kliniğimizde Jinekoloji uzmanı doktorlar eşliğinde ultrasonla muayene edilerek değerlendirme yapılır.
  • Ultrasonla gebeliğin büyüklüğü ile rahim içerisindeki yerleşimin tam olarak belirlenmesi gerekir.

Darıca Kürtaj Ayrıca hastanın tıbbı öyküsünün alınması ve sonrasında yapılacak işlemle bilgilendirilmesi gerekmektedir. Bu şekilde hastanın psikolojik olarak rahatlaması sağlanacaktır.

Kürtaj işlemi cerahi bir işlem olduğu için steril koşullarda uygulanması gerekir.

Cerahi bir işlem olduğu için mutlaka anestezi gereklidir.

Genel ve lokal anestezi ile yapabilir.

Genel anestezi olmak şart değildir ancak çoğu merkezde genel aneztezi altında veya sedasyon altında yapılmaktadır yani hasta bayıltılarak Kocaeli Darıca Kürtaj merkezinde kürtaj yapılmaktadır.

Bu şekilde olmanın avantajı;
hasta konforu açısından iyidir hasta operasyon sırasında bir ağrı hissetmeyecektir.

Basit bir işlem olan kürtaj işlemlerinin uygulanması ile birlikte hastaların tedavisi aşamasında genellikle kısa sürelerde tedavi imkanı mümkün olur. Aynı zamanda bu tür işlemlerin yerine getirilmesi ile birlikte  10 dakika içerisinde tedavi  imkanı ortaya çıktığından dolayı insanların vakumlu yöntemi tercih ettiği görülür.

• Kürtaj 10. haftaya kadar yapılmaktadır.

• Önce doktor tarafından muayene edilirsiniz.

• Vakum yöntemi ile gerçekleşir.

• Hastalarımız ağrı veya acı hissetmez işlem esnasında.

• Operasyon süresi ortalama 4-6 dakika sürmektedir.

• Kürtaj olduktan sonra özel odada dinlenirsiniz.

• Kullanılan tüm malzemeler ”Steril ve Hijyenik” tek kullanımlıktır

Fiyat Bilgisi Hakkında

Lütfen Fiyat bilgisi için bizi arayın!

T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından belirlenen kuralllar neticesinde web sitesinde fiyat belirtilmesi yasaklanmıştır. Bu sebeple fiyat bilgisi almak için lütfen iletişim numaralarımızdan bizlere ulaşın.