DOLAPDERE KÜRTAJ FİYATLARI

İstenmeyen gebeliklerin sonlandırılması , kürtaj:

En çok talep edilen kürtaj işlemi gebelik sonlandırılması nedeniyledir. İstenmeyen gebeliklerin sonlandırılmasında kullanılan yöntem karman kanülü rahim içine yerleştirilerek negatif basınçla içerideki materyalin vakumla aspire ederek alınması işlemidir. Ayrıca diğer bir yöntem olan elektrikli vakum ekstraktör cihazının ucuna takılan kanüllerle de aynı sistemle negatif basınçla gebelik ürünü alınabilmektedir.

Ülkemizde 18 yaşından büyük bekar kadınlar kendi isteği ile yasal olarak kürtaj olabilmektedirler. 18 yaşından büyük ve evli olan kadınlarda ise eşinin izni alınarak yasal olarak kürtaj yaptırabilmektedirler. Ülkemizde istenmeyen gebeliklerde 10. haftaya kadar kanunen gebeliğin sonlandırılması mümkündür. 18 yaşından küçük kızlarda ise ebeveynlerinin ya da savcılığın izni ile kürtaj olabilmektedirler. Yine diğer bir konu akli dengesi yerinde olmayan kadınların savcılık izni ile büyük gebeliklerin de sonlandırılması mümkün olmaktadır.

Kürtaj Nedir? – Kürtaj İşlemi Ne Kadar Sürer?

Kürtaj öncesi hazırlık yazımızda kürtaj süresi hakkında kısa bilgilendirmeye bakabilirsiniz.

Kürtaj, sanılanın aksine uzun süren bir işlem değil. Bir tür cerrahi operasyon olmasına rağmen kürtaj kaç saat sürer sorusunun cevabı yaklaşık 10 – 15 dakika olarak karşımıza çıkıyor. Operasyon sırasında beklenmedik bir durum yaşanırsa, süre biraz daha uzayabiliyor. Tabi kürtaj süresi uygulana kürtaj çeşitlerine göre farklılık gösterebilmektedir.

İşlem sonrasında hastanın günlük hayatına dönmesi oldukça kısa sürüyor. Birkaç gün içerisinde herhangi bir ağrı ya da acı kalmıyor. Ancak, bu işlemin yaratacağı psikolojik etkilerin dikkatlice düşünülmesi gerekiyor. İşlem öncesinde hastaya genel ya da lokal anestezi uygulanıyor. Anestezinin türüne doktor karar veriyor.

Aşağıdaki iletişim butonlarından 7/24 bilgi ve randevu alabilirsiniz.

600 ₺’den Başlayan Fiyatlarla

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.

Kürtaj fiyatları ücreti ne kadar?

İstanbul kürtaj fiyatları, kürtaj yapan hastane, poliklinik ve tabip odası asgari ücret tarifesine göre değişiklik gösterirse de asıl kürtaj fiyatı belirlenmesi gebeliğin büyüklüğü, tercih edilen anestezi şekli (lokal veya uyutarak anestezi ile), daha önce kürtaj, doğum veya sezaryen olup olmadığı ve müdahaleyi uygulayan doktorun muayenesinin sonucunda bulduğu farklı bulgulara göre değişir.
Bugün için kürtaj fiyatları yukarıda anlatılan başvuran hastanın muayene durumuna bağlı olarak değişmekle birlikte 600-1000 TL civarından başlamaktadır.