EYÜPSULTAN KIZLIKZARI DİKİMİ

Kızlık zarı VE MUAYENESİ İLE ilgili kafanıza takılan soruların cevabı için gönül rahatlığı ile bizi arayabilirsiniz. İstanbul KIZLIK ZARI fiyatları 2022 için bizi arayabilirsiniz.
Başka şahıslara kişisel bilgileriniz, hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi verilmez.

Kalıcı kızlık zarı nezaman yapılmalıdır?

Kalıcı kızlık zarı dikimi işlemi ile cinsel ilişki tarihi arasında en az bir ay süre olmalıdır. Bu süre içinde dikişler tam olarak  kendisi erir.

Kalıcı kızlık zarı işleminden sonra kanama  olurmu?

Kesinlikle Hastanın kontrole gelmesi şartı ile kanama konusunda garanti verilir. Nadirde olsa bazen dikişler acılabiliyor bu durumda işlemin tekrar yapılması gerekiyor. Yada dikişler istenilenden daha iyi tutabiliyor böyle bir durumda yapılan kızlık zarının inceltilmesi gerekiyor. kontrole geldigi zaman tamam sorun yok  dediğimiz hastaların kesinlikle kanaması olur.

Kalıcı Kızlık Zarı kaç yıl bozulmadan dayanır?
Hasta isterse 15-20 yıl sonra ilişkiye girsin kanaması yine olur. bir süresi yoktur. İlişki yaşayana kadar sağlam kalır.

Kalıcı kızlık zarı adetliyken yapılır mı?

Çok mecbur kalmadıkça bu işlemi adetliyken yapmıyoruz. Bazen yurt dışından yada şehir dışından hastalarımız geliyor zamanları kısıtlı oluyor ve bu nedenle mecburen adetliyken de  kızlıkzarı dikimi yapıyoruz.

Kalıcı ve geçici kızlık zarı dikimi Jin.Op.Dr.Nuh Gümüştekin tarafından yapılır.  Doktorumuz 20 yıllık tecrübesi ile aynı zamanda genital estetik alanında da başarılı bir hakimdir. Bilgi ve informasyon için bize ulaşın.  Garantili kızlık onarımı için bir telefon kadar yakınız.