Geçici Zar Dikimi Nedir?
ISTANBUL ANADOLU AVRUPA YAKASI

Geçici kızlık zarı, vajinal girişinin bir müddet sonra eriyebilen cerrahi iplikle daraltılmasıdır. Bu işlem düğüne yakın zamanda yapılırsa ilişki sırasında kanama sağlanması mümkündür. İşlem tecrübe gerektirir. Bu nedenle tecrübeli bir hekim tarafından uygulanması tercih edilmelidir.

Başka şahıslara kişisel bilgileriniz, hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi verilmez. Başka şahıslara kişisel bilgileriniz, hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi verilmez.

Geçici Kızlık Zarı Dikimi Anlaşılır mı?

Geçici kızlık zarı dikimi vajina içine uygulanır. Dışarıdan onarım yapıldığı belli olmaz. Ayrıca ilişki sırasında partner tarafından geçici onarım yapıldığı anlaşılmaz. Geçici onarım sonrası ilişkide birkaç damla kırmızı renkli kanama olur.

Geçici Kızlık Zarı Kesin Kanar mı?

Geçici kızlık zarı dikimi yeterli vajinal açıklık sağlanarak yapıldığında mutlaka kanar. Eğer işlem sonrası yapılan daraltma fazla ise ilişkiye girmede zorlanma veya ilişkiye girememe yaşanabilir. Darlığın yetersiz olduğu durumlarda ise kanama olmama ihtimali vardır. Bu nedenle geçici onarım konu hakkında tecrübe ve deneyimli doktorlara yapılmalıdır.

Geçici kızlık zarı kanaması genellikle birkaç damla kırmızı, pembe renkte olur. İlişki sırasında hafif ağrı veya acı olabilir.

Geçici Kızlık Zarı Dikimi Kaç Gün Dayanır?

Geçici kızlık zarı dikiminde eriyen cerrahi iplikler kullanılır. Bu iplikler dokuda kaldığı süre boyunca eriyerek kaybolur. İpliklerin doku içinde erime süresi 7-10 gündür. Dolayısı ile geçici kızlık zarı dikimi 7-10 gün dayanır. Ancak onarım sonrası 3-5 gün içinde ilişki olması ile kesin kanama sağlanacaktır. İplikler eridiğinden dikiş aldırma ihtiyacı olmaz.

Geçici Kızlık Zarı Dikimi Nasıl Yapılır?

Geçici kızlık zarı dikimi vajinal girişin iç kısımdan cerrahi ipliklerle daraltılması ameliyatıdır. Amaç 3-5 gün içinde ilişki olduğunda zar kanamasıdir.
Geçici kızlık zarı onarımı genellikle lokal anestezi ile yapılır. Vajinadan doku kesme, çıkarma veya kaldırma gibi cerrahi yöntemler kullanılmaz. Bu yüzden işlem sırasında sedasyon anesteziye ihtiyaç duyulmaz. Bu durum geçici kızlık zarı dikiminin kalıcı onarıma göre avantajlarından biridir. Bir diğer avantajı da cerrahi işlem süresi kalıcı yönteme göre daha kısadır. 15 dakika kadar sürer. Hasta rutine dönebilir.

Geçici Kızlık Zarı Dikimi Sonrası Nelere Dikkat Edilmeli?

• Tuvalet temizliği ön taraftan arka tarafa doğru olmalı,
• Pamuklu  temiz hava geçiren iç çamaşırlar tercih edilmeli,
• Sert öksürme ve ıkınmadan kaçınılmalı,
• ayaktan duş şeklinde banyo yapılmalı,
• İlişkiye kadar deniz, havuz ve küvete hamama girilmemeli,
• Ağır yük kaldırılmamalı,
• Vajinaya parmak ya da tampon sokulmamalı,
• İlişkiye kadar bisiklet, motosiklet ve benzeri araçlara binilmemelidir.

Geçici Kızlık Zarı Dikimi Yapıldığı Anlaşılır mı?

Kızlık zarı dikimi yaptıranlar tarafından en çok sorulan sorulardan biri kızlık zarı dikiminin yapıldığı anlaşılır mı olmaktadır. Geçici kızlık zarı dikimi yapılıp, ilişki gerçekleştikten sonra yapılacak gebelik takibi, doğum, ultrason, mr, kan tetkikleri gibi durumlarda kızlık zarı dikimi yapıldığı anlaşılmaz. Cinsel ilişki gerçekleşmeden yapılacak kızlık zarı muayenesi ile bir kadın hastalıkları ve doğum uzmanı tarafından anlaşılabilir.

Kızlık zarı dikimi , yapan hastaneler tarafından yapılacak operasyona ve uygulanan anestezi türüne göre kızlık zarı dikimi fiyatları değişebilmektedir. İstanbul Şişli deki Kliniğimizde alanında uzman hekimler ile hastane ortamında, yüksek başarı oranı ile kızlık zarı dikimi imkânı sunmaktayız. Kızlık zarı, kızlık zarı onarımı, kızlık zarı dikim yöntemleri hakkında merak ettikleriniz ve  Sorularınız için telefon numaralarımız ve WhatsApp destek hattından yardım alabilirsiniz.

Geçici Zar Onarımı Kimler İçin Uygundur?

Evlilik veya cinsel ilişki süresi yakın olanlar için uygun bir yöntemdir. Evlilik süresi ayları bulacak kadınlar için “kalıcı kızlık zarı dikimi” daha uygun bir alternatif olacaktır. Diğer taraftan vajinasında sık cinsel ilişki, düşük, kürtaj veya doğumlara bağlı genişlemesi olan hastalara vajina daraltma ameliyatı ile birlikte kalıcı kızlık zarı dikimi daha uygun olacaktır.

Geçici kızlık zarı dikimi başarısı nedir?

Geçici kızlık zarı dikiminde işlemin başarısı tamamen cerrahın tecrübesi ile orantılıdır. Doğru teknik ile %100 başarı elde etmek mümkündür. Geçici himen  onarımı aynı kişi için birden çok sayıda yapılabilir.

Geçici kızlık zarı dikimi fiyatı nedir?
Geçici kızlık zarı fiyatı, ücretleri işlemin yapıldığı merkeze, işlemi yapan hekime ve anestezi yöntemine bağlı olarak değişir. Bu konuda doktorunuz ile görüşmenizde fayda olacaktır. Diğer taraftan kızlık zarının geçici veya kalıcı onarım operasyonları her hekim tarafından yapılmamaktadır.

Geçici kızlık zarı dikimi evlenmeden kaç gün önce yapılır?

Geçici yöntem ile kızlık zarı tamiri evlenmeden önce 1 ile 7 gün arasında yapılır. Daha erken yapıldığı takdirde başarı şansı azalacaktır. Evlilik süresine 1 aydan daha fazla var ise kalıcı yöntem ile kızlık zarı tamiri tercih edilmelidir. Bu şekilde tam bir vajina darlığı elde edilebilmektedir.

Kızlık zarı diktirenler..

Kızlık zarı diktirenlerde bazen psikolojik etkilenmeler olmaktadır. O yüzden bazı durumlarda işlem öncesi veya sonrası psikolojik tedaviler (psikoterapiler) gerekli olabilmektedir. Kızlık zarı diktirenler

Yapılan kızlık zarı dikimi işleminin gizlilik prensibi de son derece önemlidir.

Geçici kızlık zarı dikimi sonrası:

• Ufak bir işlem olduğu için hastanın antibiyotik ve krem kullanmasına gerek yoktur. Ağrı olursa sadece ağrı kesici kullanmak yeterlidir.
  • • Operasyoan sonraki hafta içinde cinsel ilişki yaşanacağı için duş banyo sıkıntısı yoktur hasta dilediği kadar duş banyo yapabilir. Fakat Birikinti tarzında suya girilmesi önerilmez ( Havuz, deniz, küvet yasaktır).
  • Dikişler vajinanın iç kısmında kaldığı için spor yada yürüme ile dikişler zarar görmez. Kızlık zarına darbe gelme ihtimali nedeniyle atçılık sporu ve bisiklete önerilmez .
  • Hasta aynı gün rutin  işine dönebilir  bir sorun yaşamaz.
  • Geçici kızlık zarı dikimi işleminden sonra enfeksiyon oluşma ihtimali azdır.
  • Hastaların dikişler zorlamamak için bacaklarını açmadan garip bir şekilde yürümelerine gerek yoktur.
  • Flep yöntemindeki gibi çekme yada gerginlik tarzında ağrılar olmaz. Hasta oldukça rahattır.
  • İşlemden sonra. leke tarzında kanama olur kısa süre içerisinde kendiliğinden durur.

Geçici Kızlık Zarı Dikimi Sonrası

• Bisiklet ve motorsiklete gibi  araçlar kullanılmamalı .
  • Ağrı kesici gerekirse kullanılabilir. Antibiyotik kullanılmasına gerek yoktur.
  • İşlemden sonra duş alınabilir fakat küvet tarzında suya girilmemelidir ( havuz hamam deniz vs ).

Geçici Kızlık Zarı Dikimi Yapan Doktorlar

Hastalar , kızlık zarı dikimi ile ilgili işlemlerini , özel ve sakin olan kliniklerde yaptırmak istemektedir.

Bu operasyon gizlilik gerektirdiğinden hastalar muayehaneye geldiklerinde işlemlerinin hızlıca yaptırıp kısa sürede çıkmak istemektedirler. Bu hastaların psikolojik olarak rahat etmeleri için hastalarımıza verdiğimiz randevu aralığı daha geniş tutulmaktadır.
Geçici kızlık zarı dikimi  işlemlerini kadın doğum uzmanları yapmaktadır. Bu işlemleri tüm jinekolog lar yapmıyor bundan dolayı hastalar bu konuda deneyimli doktor aramaktadır.

Kızlık zarı ve muayenesi ile ilgili kafanıza takılan soruların cevabı için gönül rahatlığı ile bizi arayabilirsiniz. İstanbul KIZLIK ZARI diktirme fiyatları 2022 için bizi arayabilirsiniz.

Başka şahıslara kişisel bilgileriniz, hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi verilmez.Başka şahıslara kişisel bilgileriniz, hastalığınız ve tedaviniz hakkında bilgi verilmez.
Şişli’deki ve Beylikdüzü kliniğimize başvuru sebebiniz  muayene içeriği ve kişisel bilgileriniz yasal haklarınız kapsamında (T.C. Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği R.G. 01. 08. 1998, 23420) tamamen gizli tutulacaktır.

Kızlık Zarı Dikimi için Aşağıdaki iletişim butonlarından 7/24 bilgi ve randevu alabilirsiniz.

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.