HADIMKÖY KÜRTAJ FİYATLARI

Kürtaj Uygulaması​

Kürtaj olmaya karar verdikten sonra kliniğimizde yaptığımız değerlendirme ve ultrasonografi sonrasında işlem ya aynı gün ya da belirlenen başka bir günde hastane koşullarında gerçekleştirilir. İşlem için 5 saatlik bir açlık ve susuzluk süresi esastır.

Anestezi doktoru tarafından verilen genel anestezi sonrasında (burada uygulanan genel anestezi hafif bir anestezidir ve büyük ameliyatlar için uygulanan anesteziye göre daha çok derin uyku şeklinde de tarif edilebilir) işlem vakum yöntemiyle yapılır ve ortalama 5 dakika sürer.

İŞLEM SONRASI NELER OLUR?

Hemen sonrasında odanızda uyandığınızda henüz anestezi etkisindeyken biraz ağrı hissedebilirsiniz. Ağrı kesicinin etki etmeye başlamasıyla bu ağrı kaybolur. Gerekirse ekstra ağrı kesici yapılabilir.

Hastalarımızın hemen uyanma esnasında idrara çıkma ihtiyacı ve “altta bir dolgunluk” hissettiklerini sık gözlemlemekteyiz. Vajinaya yerleştirilmiş spekulumun çıkarıldıktan sonra da oradaymış gibi hissedilmesinden kaynaklanan geçici bir durumdur.

3 hafta boyunca kanama olması normal kabul edilir. Bazen de ise hiç kanama olmaz, bazen de zaman zaman olur, durur, tekrar başlar.

3-5. günler arasında kasılma şeklinde ağrıyla kanama olması sıktır. Ve normaldir..Endişeye gerek yoktur.

Zaman zaman oluşan leke ve kanamalar gerçek adet kanaması değildir. İlk adet kanaması 5-6 hafta sonunda gerçekleşir.

Operasyon dan bir hafta sonraki kontrolde ultrasonografi değerlendirmesi yapılır ve size doğum kontrol yöntemleri hakkında bilgi verilir.

Kontrol muayenesinden sonra egzersiz, cinsel ilişki (gebelikten korunarak) ve deniz,havuz,küvet ile banyo serbesttir.

Aşağıdaki iletişim butonlarından 7/24 bilgi ve randevu alabilirsiniz.

600 ₺’den Başlayan Fiyatlarla

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.

Kürtaj fiyatları ücreti ne kadar?

İstanbul kürtaj fiyatları, kürtaj yapan hastane, poliklinik ve tabip odası asgari ücret tarifesine göre değişiklik gösterirse de asıl kürtaj fiyatı belirlenmesi gebeliğin büyüklüğü, tercih edilen anestezi şekli (lokal veya uyutarak anestezi ile), daha önce kürtaj, doğum veya sezaryen olup olmadığı ve müdahaleyi uygulayan doktorun muayenesinin sonucunda bulduğu farklı bulgulara göre değişir.
Bugün için kürtaj fiyatları yukarıda anlatılan başvuran hastanın muayene durumuna bağlı olarak değişmekle birlikte 600-1000 TL civarından başlamaktadır.