İçerenköy Kürtaj Fiyatları

Ataşehir’ in İçerenköy mahallesi için kürtaj arayışında olan hastalarımızın bize telefonla ulaşıp önce genel bilgi almaları mümkündür.  Ağrısız bir kürtaj süreci için  arkadaşlarımız size destek olacaktır.  Gizlilik talebi olan hastaların bu talebi korunur.

Uygun fiyatlarla
7/24 bilgi ve randevu

İstenmeyen Gebelik Sonlandırmak mı İstiyorsunuz?

Profesyonel olarak kadın sağlığı ve doğum hizmeti vermekteyiz. Kliniğimiz sadece kadın sağlığı üzerine kurulmuş olup Kadın Hastalıkları ve Doğum branşında birçok ameliyata imza atarak başarılı şekilde birçok müdahale gerçekleştirmiştir. Bunun yanı sıra istenmeyen gebelik yani halk arasında bilinen adıyla “kürtaj”, hizmeti de vermekteyiz.

• WhatsApp hattımızdan bizlere 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.
  • Alanında uzman kişilerden bilgi alın
  • Kişisel bilgileriniz tamamen bize emanet. Bilgileriniz gizli kalır kimse ile paylaşılmaz.
  • İstanbul’da en uygun fiyatlarla hizmetinizdeyiz.

İçerenköy Kürtaj Merkezinde gerçekleştirilen vakumlu kürtaj operasyonu isteğe bağlı olarak genel veya lokal anestezi verilerek yapılmaktadır.  Bu sayede hastanın işlem sırasında acı duyması engellenmektedir ve daha az kanama görülmektedir.
Fiyatları telefondan öğrenebilirsiniz.
Kürtaj, jinekologlar tarafından gerçekleştirilmektedir. Yetkisi olmayan kişiler tarafından yapıldığında kötü sonuçlar doğurabileceği unutulmamalıdır.

İşlem sonrası lütfen verilen ilaçları düzgün kullanın, 10 gün denize, havuza girmeyin, seksüel ilişkide bulunmayın. Hafif bir karın ağrısı, durup başlayan ara kanamalar, lekelenmeler olabilir. Ama ateş, şiddetli kanama, şiddetli karın ağrısı olursa mutlaka hekiminize başvurun.

Kliniğmizin en büyük önceliği ve ilkesi gizlilik ve hasta mahremiyeti. Hastalarımızın bilgileri ya da bura da yapılan muayene ve işlemleri hiç bir resmi kurum ya da kuruluşla ve 3. kişilerle paylaşılmamaktadır.