Kayseri kürtaj klinikleri ve hastane ortamında gebelik sonlandırma fiyatları, Vakumlu gizli kürtaj. Çocuk aldırma ve yasal kürtaj.

Kayseri’de kürtaj nasıl yapılır?

Kürtaj operasyonu önceden küret adı verilen sert metal aletlerle yapılırdır. Bu aletlerle rahim içi kazınırdı, zaten kürtaj kelimesinin anlamı kazımak demektir. Ancak bu yöntemle rahim aşırı kazınmaya bağlı iç duvarda zedelenme, yapışma riski ve rahimin delinme riski daha yüksek olduğu için şimdilerde kullanılmamaktadır. Kürtaj mersin olarak tecrübelerimiz sayesinde güvenilir ve titizlikle kürtaj işlemi yapmaktayız.

Özel Kayseri Kürtaj Merkezin’de işlem hakkında bilgi almak ister misiniz? Bize aşağıdaki butonlarla çekinmeden 7/24 ulaşabilirsiniz.

İstenmeyen gebeliklerin sonlandırma işlemine “kürtaj” ya da “gebelik tahliyesi” adı verilmektedir. Kişi istemediği sürece bu bilgi sadece doktoru ve kendisi arasında kalır.

Kayseri Kürtaj Kaç Haftaya Kadar Yapılır?

Kayseri Kürtaj Fiyatları aslında rahime uygulanan her türlü işlem için kullandığımız tıbbi bir terim. Ancak Türkiye’de kürtaj dediğimiz zaman algıladığımız gebelik ve gebelik ürünlerinin rahim içinden boşaltılması durumu onun için yaptığımız müdahalenin adı. O yüzden sadece spesifik olarak gebelik ve ürünlerin boşaltıldığı bu kürtaj işleminden bahsedeceğim ;
iki türlü uygulaması var.
  • 1-Bir isteğe bağlı kürtaj 2 Tıbbi endikasyonlar la isteğe bağlı. Türkiye’de yasal olarak 10 gebelik haftasına kadar.
  • 2- tıbbi endikasyonlar için ise 20 haftanın altındaki bütün gebelikler bizim için düşük kabul edildiği için bu haftada yaptığımız bütün tıbbi gebelik sonlandırma işlemlerini biz kürtaj diyoruz.
  • Bunlar çoğunlukla tabii ki en sık olarak düşük ve sonrasında arkada bir parça kalmışsa kanama oluyorsa veya enfeksiyonları önlemek amacıyla düşük sonrası yaptığımız kürtajlar
  • birde bebekte bir anomali söz konusudur. Yaşamla bağdaşmayacak erken dönemde tanısı konmuş ve bir genetik hastalık tanısı konmuştur.20 haftanın altında bu Tür tıbbi nedenlerle yaptığımız gebelik sonlandırma işlemlerine de kürtaj diyoruz.

KÜRTAJ OLMAK İSTEYEN BİR HASTA BİZE BAŞVURDUĞUNDA HANGİ AŞAMALARDA GEÇMEKTEDİR.

• Kürtaj işlemini olmaya karar verdiğinizde kliniğimize geldiğiniz zaman öncelikle genel durumunuz konuşulur, ultrasonografi ile gebelik haftanız belirlenir ve daha sonra genel durumunuzda ek bir problem yoksa gebelik haftanız ve yasal durumunuz müsait ise işleme rızanız dahilinde karar verilir.
  • Sedasyon altında ağrısız bir işlem için mutlaka 5 saatlik bir açlık ve susuzluk olması çok önemlidir. İşlem hakkında size detaylı bilgi verilir ve işlem sonrası karşılaşabileceğiniz sıkıntılar anlatılır. İletişim için sürekli açık olan bir telefon numarası size verilir.
  • İşlem için jinekolojik masaya alındıktan sonra sedasyon anestezisi altında herhangi bir ağrı hissetmeyeceksiniz. Vajina ve vajina ağzı dezenfeksiyon ile temizlenir size özel tek kullanımlık karmen kanül adı verilen plastik rahim içine yerleştirilir ve bunun ucuna negatif basınç sağlayan vakum aleti ile rahim içi boşaltılır. Bunarın hepsi ultrason eşliğinde gerçekleştirilir. Rahim içi boşaltılınca ultrason ile tekrar rahim içine bakılır kanama olup olmadığı parça kalıp kalmadığı kontrol edilir. İşlemde vakum yöntemi kullanıldığı içi sonraki gebelik durumlarında olumsuz bir problem yaşanmamaktadır. Kürtaj işlemi bittikten sonra yeni bir gebelikten korunmak için spiral takılabilmektedir. Sedasyon anestezisinden sonra size verilen ağrı kesiciler uyandıktan sonra çok az bir ağrı hissetmenizi sağlayabilir. Fakat bazı durumlarda ağrı hastayı rahatsız ettiği zaman ağrı kesici verilmektedir.

BAŞARILI BİR KÜRTAJ İŞLEMİ İÇİN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN NOKTALAR

• Hekimin mutlaka tecrübeli olması gerekmektedir.
  • Hastanın anemnezi alınıp geçirmiş kürtajlar ve geçirdiği ameliyatlar herhangi bir hastalığı olup olmadığı kullandığı ilaçlar (özelikle kan sulandırıcı ilaçlar) iyice sorgulanmalı anestezi verilecek ise anesteziye karşı alerjisinin olup olmadığı sorgulanmalıdır.
  • Daha sonra ultrasonografi ile mutlaka gebelik haftası ve gebeliğin yerleşimi ek bir sıkıntı olup olmadığı ortaya konulmalıdır ve kürtaj işlemi mutlaka ultrasonografi eşliğinde yapılmalı işlem sonrası da içerde parça kalıp kalmadığı kanama olup olmadığı ultrasonografi ile kontrol edilmelidir.
  • Kürtaj için erken davranmak erken dönemde kürtaj yapmak lazım. Gebelik haftası ilerledikçe sıkıntılar artmaktadır fakat bazen çok yapılan erken kürtajlarda işlem başarısız olabilmektedir. Bu konuda dikkat etmek gereklidir.
  • Steril ortamlarda kürtaj yapmak lazım her hasta mutlaka tek kullanımlık kanüller ve vakum sistemi kullanılmalıdır. Rahim içi iyice kontrol edilmeli asla gerekmedikçe metal aletler kullanılmamalıdır.
  • İşlemden sonra hasta hemen evine gönderilmemeli ve olabilecek problemler için hasta bilgilendirilmeli 24 saat hastanın ulaşabileceği telefon numarası hastaya verilmeli ve hasta ile iletişim koparılmamalıdır.

Kürtaj en erken kaçıncı haftada yapılır?

Hasta başvurduğunda yapılan vaginal ultrasonda eğer gebelik var ise küçük de olsa fazla büyümeden bir an önce alınması gerekmektedir.

Gebelik sonlandırmalarında en uygun hafta 3-4-5-6-7. haftalardır. Eğer istenmeyen bir gebelik söz konusu ise 8.-10. Gebelik haftaları arasında ise kürtajın daha riskli olabileceği hastaya söylenmeli ve gerekli önlemler alınarak en uygun şartları sağlayarak kürtaj işlemi yapılmalıdır.

Kayseri Kürtaj Fiyatları

Kürtaj işlemi için ödenmesi gereken fiyatlar ise farklı unsurlara göre değişkenlik gösterir. Kürtaj fiyatları konusunda detaylı bilgi almak için bizi arayınız.

Kürtaj operasyonu ile ilgili detaylı bilgi almak, veya randevu talebi oluşturmak için bizi arayabilirsiniz. Yada aşağıdaki tıkla ve WhatsApp‘tan mesajını gönder butonuna tıklayarak WhatsApp üzerinden mesaj yazabilirsiniz.