Kocaeli Gizli Kürtaj | Uygun Fiyatlar

Kocaeli Kürtaj Hastanesinde , güvenli Kürtaj süreci için bize telefon ve whatsap üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Kocaeli’nde En Köklü En Modern Kadın Doğum Kliniğinde Vakum Yöntemi İle Kürtaj yapılmaktadır.

Ultrason Eşliğinde Ağrısız – Acısız Güvenli Vakum Kürtaj yapılmaktadır. Hastanemizde yapılan kürtaj işlemlerinde hastalarımızın gizliliği ve güvenliği her zaman önceliğimizdir. Kürtaj için başvuran hastalarımızın en büyük tedirginliği gizlilik ile ilgili oluyor. Hastanemizde yapılan işlemler tamamen sizinle bizim aramızda kalır. Doktorunuz sizi kürtaj öncesi ve sonrası süreç hakkında bilgilendirir. Gün içerisinde taburcu edilirsiniz ve kürtaj sonrası süreçte kontrolleriniz yapılır.

Ultrason Eşliğinde En Modern Yöntem Vakum Kürtaj Tekniğiyle Çok Kısa Sürede Kürtaj Olabilirsiniz.Bizi 7/24 Çekinmeden Arayabilirsiniz.

Merkezimiz Son Teknoloji Cihazlarla En Modern Yöntemlerle Hizmet Vermektedir. Kocaeli ‘nin En Büyük En Köklü Kadın Doğum Merkezidir.

Kliniğimizde; kürtaj operasyonlarını ultrason eşliğinde gerçekleştirmekteyiz. Bu yöntem ile rahim içine zarar vermeden kürtaj işlemini başarıyla tamamlıyoruz. Doktorunuz ultrason ile rahim içini görüntüleyerek hiçbir gebelik dokusu kalmayana dek kürtaj işlemini sürdürür. Kürtaj öncesi ve sonrası süreçte sizleri bilgilendirerek komplikasyon risklerinin en aza inmesini sağlar.

Kürtaj olan kadınlarda hafif kanama olması normal olarak görülür. Ancak kanamalar aşırı olursa mutlaka doktora gidilmelidir.
Kürtaj sonrası 2 hafta kadar leke şeklinde kanamalar devam edebilir.
Kürtaj sonrası ilk adet görme 4-6 hafta sonra olur. Eğer 1 ayın sonunda adet görmezseniz doktorunuza bildirmelisiniz.