KOCASİNAN KÜRTAJ YAPAN YERLER

Vakum kürtaj adı verilen en modern kürtaj yöntemi sayesinde gebeliğinizi güvenli bir ve çok kısa bir sürede sonlandırabilirsiniz. İstanbul un çok sayıda ilçesinde kadın doğum kliniğimiz bulunmaktadır. Ağrısız Acısız güvenli Kürtaj için bize ulaşabilirsiniz.

Vakum kürtaj yönteminde rahim içerisinde negatif basınç ile rahim içinin tahliyesi uygulanır, kürtaj ağrısız ve güvenilir biçimde gerçekleşmiş olur.

Kürtaj işleminde fiyatlar;  hekimin tecrübesine göre, gebelik haftasına ve hastanın sağlık durumuna göre değişkenlik gösterir.

• Lokal anestezi: Rahim ağzı, iğne aracığıyla yapılan enjeksiyon ile uyuşturulur. Hastanın şuuru açık olup, bilincinde sorun yoktur. Çoğunlukla vakum kürtaj yöntemi kullanılır.

• Genel anestezi: Hasta işlemi hissetmez. Bilinci işlem sırasında açık değildir, uykuda gibi. Ağrısız, sancısız olarak kürtaj işleminin yapılmasını sağlar. Bu işlem öncesinde hasta ayrıntılı değerlendirilmeli, açlık süresi uygun olmalı (8 saatlik açlık) ve hastanın kan değerleri, kanama ve pıhtılaşma ile ilgili gerekli testleri yapılmalıdır. Ek hastalık varlığı araştırılmalı ve gerekli durumlarda önlemler alınmalıdır.

Operasyon ortalama 10-15 dakika sürmekte ve hasta müdahale sonrasında 2-3 saat gözlem altında tutulmaktadır. Gözlem altında iken kanama takibi yapılmakta, ağrı kontrolü için gerekli durumda ağrı kesiciler uygulanmaktadır. Kadının hissettiği ağrı rahim kasılması nedeniyle olup, adet döneminde yaşanılan kramplara benzemektedir. 1 hafta sonra kontrole çağrılmaktadır.

Kürtaj sonrasında hasta isteği ile spiral (rahim içi araç) takılabilir.

SİSLİ BEYLİKDÜZÜ ATASEHİR
ÜMRANİYE SULTANBEYLİ BAĞCILAR