KÜRTAJ SİCİLE İŞLENİR Mİ ?

Kürtaj sicile işler mi Size şöyle bir bilgi vereyim eğer kürtaj işlemini hastanede yaparsanız e devlet ve e nabız da sisteme giriş yapılır ve tüm süreç bu sistemde kayıt altına alınır.  Kürtaj yaptırmak sicile işler mi Yani hastanede sicile işler. Ama özel klinik ve dr muayenehanesine giderseniz o zaman kayıtlarımız sicilinize işlemez.  Gizlilik sağlanmış olur. Özel ve kamu hastanelerinde sağlık bakanlığının kurduğu hasta takip sistemi bulunur. Buralarda yapılan tüm işlem ve tetkikler elbette kayda sicile geçer.  Çzel hastanede kürtaj sicile işler mi Çoğu hastamız bizlerden gizlilik talebi ile işlem beklentisi içine giriyor. Sicile işlemeyen sağlıklı ve güvenli Kürtaj deneyimi için bize ulaşın.  Dilediğiniz aklınıza takılan soruları sorun. Gizlilik hakkınızı koruyoruz.

Aşağıdaki iletişim butonlarından 7/24 bilgi ve randevu alabilirsiniz.

Kesinlikle Bilgi Gizliliğiniz sağlanmaktadır.

18 yaşını geçen her Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı kadının planlamadığı, istemediği gebeliğini gebeliğin 10. Haftasına kadar sonlandırma hakkı mevcuttur. Bu hak evli kadınlarda da böyledir ancak evli kadınlarda eşinin imzası da yasal olarak gereklidir.

Kürtaj olmak sicile işler mi Günümüz çağında birçok istenmeyen gebelik durumları meydana gelebiliyor. Bunlarla ilgili tüm sorunlarınıza çözüm bulma çabası içerisinde olduğumuzu bilmenizi isteriz. Kişilerin Çocuk aldırma konusun da hassas oldukları en önemli nokta gizlilik olduğu bilinci içerisinde çalışmaktayız. Evlilik dışı gebelik problemleri, aile içi geçimsizlik, eşlerin ortak kararları ve tüm diğer durumlarda birlikte çözüm üretmeye çalışıyoruz! Lütfen sizde soru ve isteklerinizi çekinmeden bildirin.

Muayenehaneye başvuru nedeniniz ve size ait kaydedilen tüm bilgiler, sizin yasal haklarız kapsamında (TC Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği RG 01,08,1998,23420) tümüyle gizli tutulacaktır. Başka şahıslara hastalığınız, tedaviniz ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmesi mümkün değildir.

kürtaj sicile işler mi

kürtaj yaptırmak sicile işler mi

kürtaj olmak sicile işler mi

özel hastanede kürtaj sicile işler mi