Maltepe Kürtaj Fiyatları

Özel Maltepe Gebelik Sonlandırma Merkezi, Çocuk Aldırma ve Gizlilik

Kürtaj yalnızca ve ancak Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanınca uygulanır ve yapılan işlem gizli kalır.
Ülkemizde düşük ilacı (RU-486) kullanılmamaktadır. Dünyanın, gelişmiş ülkeleri de dahil,çoğu yerinde uygulanan vakum tekniği ile kürtaj uygulanmaktadır.

Maltepe Gebelik Sonlandırma işlemi ile artık çiftler ortak alınan kararla istenmeyen veya gerekli nedenler ile hamileliğin sonlandırılma işlemidir. Gebeliğin ilk 10 haftasında gerçekleştirilebilen bu işlem kişinin daha sonraki hayatında bebek istemesi durumunda herhangi bir yan etki yaratmaz. Gelin hep birlikte Maltepe’de gebelik sonlandırma işlemini daha yakından inceleyelim.

Kürtaj Hakkında

Kadın Hastalıkları uzmanı doktorlar tarafından ağrısız kürtaj işlemi gerçekleştirilmektedir. Ağrısız kürtaj için birçok farklı yöntem olmakla birlikte, modern tıpta kullanılan en sağlıklı yöntem plastik kanüller ile vakum yöntemi kullanılarak ağrısız kürtaj işleminin gerçekleştirilmesidir.

Bu sayede daha kolay ve riskleri azaltılmış olarak ağrısız kürtaj işlemi yapılabilmektedir.

İstanbul Maltepe bölgesinde vakum yöntemi kullanılarak steril bir ortamda ağrısız kürtaj işlemi yapan kliniğimizde ağrısız kürtaj işlemi şu adımlarla uygulanmaktadır. ağrısız kürtaj öncesinde rahim ağzı kanüllerin geçebileceği ölçüde genişletilir, takiben vakumla rahim içi boşaltılır. ağrısız kürtaj süresi oldukça kısadır. Sadece 5-10 dakika sürer. ağrısız kürtaj sonrası hasta 30 dakikalık bir istirahatin ardından günlük hayatına dönebilir.

Ağrısız kürtaj istenirse genel anestezi altında uyutularak veya sadece rahim ağzı uyuşturularak lokal anestezi ile yapılabilir. ağrısız kürtaj rahim içinin temizlenmesi işlemine verilen addır.

İstege bağlı olarak veya tıbbi zorunluluk nedeniyle ağrısız kürtaj işlemi yapılabilir. Gebelik sonlandırılmasında da kullanılan bir yöntemdir ağrısız kürtaj.

Gebelik tahliyesi dışında aşırı vajinal kanama vb sorunlarda teşhis ve tedavi amacıyla ağrısız kürtaj kullanılır. Aynı zamanda sorunun neden kaynaklandığını anlamak veya kanamayı kesmek maksadıyla ağrısız kürtaj kullanılır. Maltepe bölgesinde bulunan hastalarımızın rahatlıkla ulaşabileceği kliniğimiz ile ilgili detaylı bilgi almak için lütfen yukarıdaki irtibat bilgilerinden bizimle iletişime geçin.

Kürtaj Nedir?

Kürtaj, plansız bir dönemde oluşan istenmeyen bir gebeliği veya sağlıksız bir gebeliği sonlandırmak için yapılan cerrahi bir işlemdir.

Kürtaj Hangi Yöntemlerle Yapılır?

– Kürtaj işlemi bölgesel uyuşturma ya da uyutularak yapılır.
– Bölgesel anestezide hasta uyumaz, bilinci yerindedir.
– Sedasyon anestezide ise hasta işlem sırasında uyutulur.
– Hasta uyutularak kürtaj yapılacaksa koldan açılan damar yolundan gerekli anestezi ilaçları verilir.
– Kürtaj öncesi sakinleştirici ilaçlar verilerek kürtaj işlemine başlanır.

Kürtaj Öncesi Yapılan İşlemler Nelerdir?

– Hastalar öncelikle jinekolojik muayeneden geçirilir.
– Müdahale sırasında genel anestezi yapılacaksa anestezi uzmanı tarafından hastaya bilgi verilir.
– Hazır olan hastanın kolundan damar yolu ile anestezi uygulanır.
– Böylece hastaya ağrısız bir şekilde kürtaj işlemi uygulanır.

Kürtaj ile ilgili bilgilerim başkaları ile paylaşılır mı?

Kliniğimize başvurma sebebiniz ve kişisel bilgileriniz yasal haklarınız kapsamında tamamen gizli tutulur.

Kürtaj İşlemi Nasıl Yapılır?

Anestezi ile rahat bir şekilde uyutulduktan sonra spekulum takılır ve dezenfektan ile temizlenir, akıntı ve enfeksiyon temizlenir. Rahim ağzı görülür duruma getirilir ve kürtaj işlemi yapılır.

Kürtaj ile ilgili kafanıza takılan soruların cevabı için gönül rahatlığı ile bizi arayabilirsiniz.