Silivri Kürtaj | Gizli Kürtaj Doktoru | Fiyatları

Özel Silivri Kürtaj Polikliniği bilgileriniz GİZLİ kalır.

İstenmeyen Gebelik Sonlandırmak mı İstiyorsunuz?

Silivri Kürtaj Yapan Yerler, kürtaj silivri

Kürtaj Nedir ?

Kürtaj veya daha doğru tabiriyle “küretaj”, genel anlamda rahim içinde istenmeyen bir gebeliğin tahliyesi anlamına gelmektedir.

Tıbbi literatürde gebelik terminasyonu, gebelik sonlandırılması veya dilatasyon-küretaj olarak da geçer.

Halk arasında küretaj (kürtaj); kurtaj, kürtaş, kurtaş gibi isimlerle de telaffuz edilmektedir.

Öncelikle şunu belirtmekte fayda var: “Kürtaj hiçbir zaman bir aile planlaması yöntemi değildir”.

İstenmeyen gebelikleri önleyebilmek için öncelikle modern aile planlaması yöntemleri etkin bir şekilde uygulanmalı ve her şeye rağmen istenmeyen bir gebelik ortaya çıkmışsa kürtaja başvurulmalıdır.

İstenmeyen Gebelik Sonlandırmak mı İstiyorsunuz?

Profesyonel olarak kadın sağlığı ve doğum hizmeti vermekteyiz. Kliniğimiz sadece kadın sağlığı üzerine kurulmuş olup Kadın Hastalıkları ve Doğum branşında birçok ameliyata imza atarak başarılı şekilde birçok müdahale gerçekleştirmiştir. Bunun yanı sıra istenmeyen gebelik yani halk arasında bilinen adıyla “kürtaj”, hizmeti de vermekteyiz.

• WhatsApp hattımızdan bizlere 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.
  • Alanında uzman kişilerden bilgi alın
  • Kişisel bilgileriniz tamamen bize emanet. Bilgileriniz gizli kalır kimse ile paylaşılmaz.
  • İstanbul’da en uygun fiyatlarla hizmetinizdeyiz.

Kürtaj Ne Kadar Sürer?

Normal şartlarda, 5 ile 7 hafta arasındaki gebelikler için uygulanan kürtaj, 10 dakika sürmektedir. 10 haftaya kadar olan gebeliklerde ise bu süre 15 dakikaya kadar uzayabilir. 10 haftanın üzerinde olan ve zorunlu olarak sonlandırılması gereken gebelikler için uygulanan kürtaj işlemi ise hastanın durumuna bağlı olarak yarım saat sürebilir.

Türkiye’de kürtaj yaptırmak yasal mıdır?

Türkiye’de kürtaj yaptırmak 10 haftaya kadar olan gebelikte, eşinin rızası olmadan anneye kürtaj hakkı verilse de, birçok özel hastane ve klinik bu konuda katı davranmaktadır. Kürtaj konusuyla ilgili hastaneler kendi kurallarını getirmiş ve devlet hastanelerinde kürtaj tam olarak yasaklanmıştır. Özel hastanelerde ise 10 haftalık gebeliklerde eşin rızası ile kürtaj yapımı yasal kılınmıştır.

kürtaj yapacak yer arayan arkadaşlar yoğun talep alan merkezimizi rahatlıkla arayabilirler. Kliniğimizde 18 yaşını doldurmuş her kadın birey, yasal süreyi doldurmadığı sürece gebelik sonlandırma yapabilir. Bu konuda R.G. 01. 08.1998 TARİHLİ 23420 SAYILI Kanun maddesi uyarınca bilgileriniz kesinlikle hiçbir kurum veya kuruluşla ve kişi ile paylaşılmaz. Bu konuda gönül ferahlığı ile bizlere başvurabilirsiniz. Uzman asistan arkadaşlarımız doktorunuza ulaşmanız için size her türlü bilgilendirme için bir telefon kadar yakın olacaklardır. Gizlilik güvenlik ve hijyen bizim en temel ilkemizdir. Kürtaj fiyatı almak isteyen arkadaşlar fiyat bilgisi için WhatsApp üzerinden de bize ulaşabilirler. Kürtaj riskli bir işlem değildir yeter ki doğru doktor tarafından yapılsın.

Merdiven altı kürtaj kliniklerinden uzak durmanız sağlığınız için önemlidir, lütfen bu hususu göz ardı etmeyin. Kürtaj işlemi sonrasında hafif ağrı sızı olabilir, kanama ise nadiren görülür. Çünkü vakum yöntemi kullanılır. Bu yöntem en güvenli bebek aldırma tekniğidir. Anestezi altında 5 dk içinde sonlandırılır. Hasta günlük yaşamına aynı şekilde rahatlıkla devam edebilir. Korkulacak bir işlem değildir. Yeter ki gebelik haftası 10 haftanın üzerinde olmasın. Yasalarımız bebek aldırma işlemini sınırlandırmıştır. Kadın sağlığı açısından çok önemli bir ayrıntıdır. 18 yaşını aşan her kadın kendi inisiyatifi ile kürtaj yapabilir. Evli ise eşinin rızasını almak zorundadır. Sizleri ayrıntılı bilgilendirmek için 7/ 24 bize WhatsApp veya arama yoluyla ulaşabilirsiniz. Kafanızı kurcalayan tüm sorunlarınız için aramanızı bekliyoruz.

Silivri Kürtaj ile ilgili bilgi almak ister misiniz ?

Op.Dr. Nuh GÜMÜŞTEKİN
Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı