YEŞİLKÖY KÜRTAJ

Kürtaj Nerelerde Yapılır?

Kürtaj islemi , gerekli steril koşulların yerine getirildiği hastanelerde ve kliniklerde yapılmalıdır. Gizlilik korkusu ve fiyat gibi nedenler yüzünden merdiven altı olarak tabir edilen yerlere baş vurulması istenmeyen komplikasyonlara neden olabilir.

Detaylı bilgi almak içinaşağıda bulunan TELEFON veya WhatsApp butonlarınu kullanarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Kürtaj işleminin nerede yapılacağı kullanılacak yönteme, gebeliğin haftasına ve kadının sağlık durumuna göre değişiklik göstermektedir. 10 haftadan küçük olan gebelikler doktor muayenehanesinde güvenli bir şekilde gerçekleştirilebilmektedir.  Tıbbi sebebe dayanan daha büyük gebeliklerin sonlandırılması ise hastane ortamında gerçekleşebilir.

Kürtaj Fiyatlarını Etkileyen Faktörler Nelerdir?

Hamileliğin ayı, anestezi türü, doktorun tecrübesi ve uyguladığı fiyat politikası, kullanılan ekipmanın kalitesi ve maliyeti gibi faktörler kürtaj fiyatları üzerinde etkili olmaktadır.

Fiyatlardan kaçınmak için güven vermeyen ve ekipman açısından yetersiz olan yerlere  yönelinmemelidir. Basit bir işlem olan kürtajın en büyük riski enfeksiyondur. Bu nedenle hijyenik ortam ve gerekli ekipmanların sağlanması önem taşır.

Genel Anestezi ile Kürtaj işlemi Nasıl Yapılır

Genel anestezi ile kürtaj yapılma işleminde genellikle kol üzerinden veya uygun damar bulunamazsa el üzerinden branül denilen damar yolu açmaya yarayan tıbbi materyal ile yapılır. Açılan bu damar yolundan genel anestezi için kullanılan ilaçlar size 10 veya 15 dakikalık anestezi sağlar. Kürtaj işlemini görmez ve ağrı duymazsınız. 15 dakika istirahat edip yürüyerek gidersiniz. Kürtaj sonrası günlük aktivitelerinizi rahatlıkla yapabilirsiniz. Konforlu rahat bir süreçtir. Ağrısız acisizdir. Hasta için bir zorluğu olmaz. Hasta anestezi almak istiyor ise isleme gelmeden evvel 5 saat öncesinden yemeği ve içmeyi sonlandirmalıdır.

İstanbul kürtaj işleminde anestezi altında vakum kürtaj yapılma yöntemi; kürtaj olmak isteyen kişi en az 6 veya 8 saat aç ve su içmeden yani oruç tutar gibi gelmelidir. Kürtaj öncesi tuvalete giderek mesane yani idrar torbasını boşaltır. Hasta jinekolojik masaya alınır ve islem süreci baslar…